سوالات متداول ثبت نام و حساب کاربری

پاسخ: اگر حساب کاربری ندارید میتوانید به قسمت بالای سایت( سمت چپ ) مراجعه کنید و شماره موبایل خود را وارد کنید و بعد از آن اطلاعات شخصی اعم از نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل را وارد کنید.

پاسخ: با رفتن به بخش حساب کاربری وارد قسمت جزئیات حساب شوید و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

پاسخ: به حساب کاربری خود وارد شوید و بعد از وارد کردن شماره همراه خود یک کد یکبار مصرف دریافت کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

سوالات متداول ثبت و پیگیری سفارش

پاسخ آوانید با هدف دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات برندهای معتبر موبایل و اکسسوری فعالیت خود را آغاز کرد و تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی جز اصول و پایه های وجودی آن است. به همین علت آوانید ضمانت می کند که تمام کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی اورجینال می باشد.

پاسخ: دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره و عضویت در اتحادیه‌ی کسب و کارهای مجازی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

پاسخ: برای ثبت سفارش ابتدا باید در وبسایت ثبت نام کرده باشید. سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و با نهایی کردن خرید بقیه مراحل را از جمله اضافه کردن آدرس و انتخاب روش پرداخت طی نمایید. پس از اتمام مراحل برای شما پیامکی حاوی شماره سفارش ارسال می گردد که این به معنی ثبت نهایی سفارش و شروع روند پیگیری آن می باشد.

پاسخ: بعد از ثبت سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد، بنابراین برای لغو و یا تغییر سفارش می بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

پاسخ: خیر بعد از ثبت سفارش و ارسال پیامک نیازی به تماس با واحد پشتیبانی آوانید نیست و در صورت نیاز، کارشناسان آوانید با شما تماس خواهند گرفت. در صورتی که پس از کسر مبلغ از حساب، پیامک ثبت سفارش را دریافت نکردید و داخل پروفایل کاربری، سفارش قابل مشاهده نبود، لطفا با پشتیبانی جهت پیگیری، تماس حاصل نمایید.

پاسخ: شما می توانید از پروفایل خود وارد بخش “سفارش ها ” شوید و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

پاسخ: بله شما می توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید در این صورت سفارش تحویل شخص مورد نظر می‌شود. لازم به ذکر است کلیه فاکتورها به ایمیل ثبت شده ارسال خواهد شد.

پاسخ: بله شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته سفارش خود را ثبت کنید.

پاسخ: کارشناسان آوانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 الی 13 پاسخگوی تماس مشتریان هستند و در بقیه ی ساعات و روزهای تعطیل مشتریان می توانند از طریق ایمیل با کارشناسان در ارتباط باشند.

پاسخ: سفارش های تهران از طریق پیک و شهرهای دیگر از طریق پست ارسال می گردد.

پاسخ: بله، شما میتوانید هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب به فروشگاه ما و اقع در تهران، بلوار نلسون ماندلا، بلوار آرش غربی، پلاک33، فروشگاه کاریان (سامسونگ) مراجعه فرمایید.

پاسخ: زمان تقریبی ارسال محصولات در ذیل آنها آمده است که این بازه در زمان پروموشن ها ممکن است طولانی تر شود.

سوالات متداول خدمات پس از فروش و رویه ی بازگشت کالا

پاسخ: در این صورت موضوع را ظرف 24 ساعت به کارشناسان آوانید اطلاع دهید تا بررسی های لازم به عمل آید.

پاسخ: در این صورت موضوع را ظرف 24 ساعت به کارشناسان آوانید اطلاع دهید تا بررسی های لازم به عمل آید. بدیهی است امکان پیگیری مواردی که بیش از ۲۴ ساعت از زمان تحویل آن ها گذشته باشد، وجود ندارد.

پاسخ: پروسه تعویض به همان اندازه ارسال اولیه محصول به طول می انجامد. لازم به ذکر است که در زمان پروموشن ها و پروموشن ها ممکن است این بازه طولانی تر شود.

بعد از ساخت حساب کاربری در آوانید، می توانید با روش های زیر  امتیاز کسب کنید:

خرید کالا

ثبت نظر

و …