دانلود اپلیکیشن, بلاگ

دانلود بهترین اپلیکیشن ترک سیگار رایگان

اپلیکیشن ترک سیگار و بهترین اپ های مبارزه با سیگار کشیدن

انواع اپلیکیشن ترک سیگار برای دانلود و بررسی در این مقاله گنجانده شده است. همچنین بهترین اپلیکیشن ترک سیگار رایگان برای ترک محصولات دخانی را به همراه لینک دانلود در اختیارتان قرار داده‌ایم. در ابتدا فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های ترک دخانیات را معرفی می‌کنیم و سپس معرفی اجمالی برنامه ترک سیگار را خواهیم داشت. همچنین در پایان مقاله جدول مقایسه برای انتخاب بهترین برنامه رایگان ترک سیگار برای کاربران اندروید و آیفون را به همراه لینک دانلود معتبر می‌توانید مطالعه و بررسی نمایید.

بهترین اپلیکیشن های ترک سیگار

فهرست 7 تا از بهترین برنامه ترک عادات دخانی را مشاهده فرمایید. با کلیک برروی نام اپلیکیشن ترک سیگار به همان زیر عنوان در این صفحه منتقل خواهید شد. همچنین لینک دانلود و راهنمای نصب (در صورت امکان) برای شما درج شده است.


فهرست محتوا:

  1. اپلیکیشن ترک سیگار با استفاده آسان QuitNow
  2. بهترین اپ ترک عادات با سناریو گیمیفیکیشن Kwit
  3. بهترین اپ ترک سیگار با تعریف ماموریت Smoke Free
  4. بهترین برای مقابله با هوس سیگار کشیدن Quit Smoking NOW with Max Kirsten
  5. بهترین اپ اندرویدی ترک سیگار Quit Tracker
  6. بهترین اپ بررسی عادت سیگار کشیدن Quit It Lite
  7. بهترین اپلیکیشن ترک سیگار گروهی Butt Out

ترک سیگار با اشتراک گذاری milestone ها و اهداف

ترک سیگار با اشتراک گذاری milestone ها و اهداف

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار QuitNow

QuitNow اپلیکیشن ترک سیگار ساده و رایگان است که رابط کاربری واضح، رنگارنگ و آسان برای استفاده دارد. سازندگان بیان می‌کنند که اطلاعات این برنامه بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت (WHO) است. گروه داخل اپلیکیشن QuitNow بستری برای ترک گروهی افراد فراهم می‌کند که بتوانند موفقیت‌ها، مبارزات و دستاورد خود برای ترک سیگار را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، افراد می توانند نقاط عطف و دستاوردهای خود را مشاهده کنند، سوالات متداول را بخوانند و کتاب هایی را که جامعه برای ترک سیگار مفید می‌داند، مشاهده کنند.

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار quit now

quit now راهنمای دانلود

  • اپلیکیشن ترک سیگار QuitNow برای دانلود و استفاده رایگان است، اما هزینه‌ی خریدهای درون برنامه ای از 2.99 دلار شروع می‌شود.
  • قیمت: رایگان با امکان خرید اختیاری داخل اپلیکیشن
  • پلتفرم: سازگار با iOS و اندروید
  • ویژگی: دارای سیستم چت و هدف گذاری

دانلود برای اندروید

دانلود از App Store

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار Kwit

Kwit شامل تغییر نگرش به سیگار و ترک از طریق انجام مراحل ترک سیگار با طراحی بازی است. از اینر رو یکی دیگر از بهترین اپ‌های ترک سیگار است. سازندگان بیان می‌کنند که گیمیفیکیشن ممکن است به ترک سیگار کمک کند و افراد را تشویق به تغییر رفتارشان کند.

محیط درون اپلیکیشن ترک سیگار Kwit با طراحی ساده و مدرن و پر از آمارهای مفید است، مانند مدت زمانی که یک فرد سیگار را ترک کرده است، نمایش میزان پول پس انداز شده با ترک سیگار و تعداد سیگارهایی که در روز کم شده است. نوتیفیکیشن با پیام‌های انگیزشی را نشان می‌دهد تا افراد را در مسیر ترک سیگار نگه دارد. Kwit با رصد کردن و ثبت سیگارهایی که نمی‌کشند به تشویق و امتیازدهی به کاربران خود می‌پردازد. با این حال، اگر فردی سیگار بکشد، امتیاز او در برنامه بازنشانی می‌شود.

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار kwit

راهنمای دانلود kwit

  • اپلیکیشن ترک سیگار Kwit برای دانلود و استفاده رایگان است، اما هزینه‌ی خریدهای درون برنامه ای از 6.49 دلار شروع می شود.
  • قیمت: رایگان با امکان خرید اختیاری داخل اپلیکیشن
  • پلتفرم ها: iOS و اندروید
  • ویژگی ها: پیام های انگیزشی و تعیین هدف

دانلود برای اندروید

دانلود از App Store

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار Smoke Free

با دانلود اپلیکیشن ترک سیگار Smoke Free عادات خود را بررسی و ردیابی خواهید کرد. همچنین این برنامه موبایل بررسی می‌کند که یک فرد چقدر پول پس انداز کرده است، چه مدتی بدون سیگار بوده است و از چند سیگار اجتناب کرده است. همچنین زمانی که فرد هوس کرد سیگار بکشد را هم می تواند ضبط و ربط کند. از طرفی نکاتی را در مورد نحوه اجتناب از دخانیات دریافت کنید و از ابزارهای Smoke Free برای بررسی الگوی استعمال دخانیات برای ترک قاطعانه سیگار استفاده کنید.

نمودار و پروفایل پیشرفت در اپ Smoke Free نشان می‌دهد که چگونه سلامت افراد با ارائه آمار در مورد فشار خون و سطوح اکسیژن و مونوکسید کربن در حال بهبود است. همچنین تغییرات احتمالی در تنفس، گردش خون و خطر سرطان ریه را توضیح می‌دهد. افراد در مدتی که بدون سیگار باقی می مانند، مدال‌های افتخار بیشتری به دست می‌آورند. هر روز، برنامه یک کار یا ماموریت جدید مربوط به ترک سیگار را تعیین می‌کند. Smoke Free نشان می‌دهد که ترک بدون بازگشت سیگار برای افرادی که متعهد به انجام ماموریت‌ها هستند، قطعی و بدون بازگشت است.

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار smoke free

راهنمای دانلود smoke free

  • اگرچه اپلیکیشن ترک سیگار Smoke Free برنامه برای دانلود و استفاده رایگان است، امّا در این اپلیکیشن هزینه خریدهای درون برنامه از 0.99 دلار شروع می‌شود.
  • قیمت: رایگان با امکان خرید اختیاری داخل اپلیکیشن
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • ویژگی: تعریف ماموریت های روزانه برای ترک دخانیات

دانلود برای اندروید

دانلود از App Store

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار با Max Kirsten

مکس کرستن Max Kirsten یک متخصص هیپنوتیزم بالینی است و برنده جایزه استارز است و به چندین چهره مشهور از جمله ایوان مک گرگور، ادل، لیام پین و لیلی آلن کمک کرده است تا سیگار نکشند. کرستن بیش از 15 سال تجربه در ترک سیگار دارد و می‌گوید که هزاران نفر با کمک برنامه هیپنوتیزم پیشرفته خود با موفقیت سیگار را ترک کرده اند.

تصویر انگیزشی آوامگ برای ترک سیگار شیر شمشیر بدست

تصویر انگیزشی آوامگ ساخت شده با هوش مصنوعی برای ترک سیگار

کرستن ادعا می‌کند که تکنیک منحصر به فرد “60 ثانیه Cravings Buster” در برنامه ترک سیگار موبایل می‌تواند از هوس ها جلوگیری کند، در حالی که هدف هیپنوتیزم و مشاوره در این برنامه به همراه جلوگیری از افزایش وزن پس از ترک سیگار است. پلتفرم ترک استعمال سیگار ساده و واضح تعداد روزهای بدون سیگار، تعداد سیگارهایی که افراد نکشیده‌اند و تمام پولی که پس انداز کرده‌اند را نشان می‌دهد. این برنامه شامل بسیاری از موارد اضافی، مانند اخبار به روز و مرتبط با سیگار کشیدن، کارت های 40-Fact و گالری موضوعی دخانیات و سیگار است.

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار با max kirsten

نمای سایت خرید برنامه max kirsten

  • افراد برای نصب برنامه Max Kirsten باید 6.99 دلار بپردازند و از تمام امکانات بدون پرداخت بیشتر آن را دانلود کنند.
  • قیمت: غیر رایگان فقط با پرداخت 6.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • ویژگی: هیپنوتیزم درمانی و تعیین هدف کوتاه

دانلود برای اندروید

دانلود از App Store

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار Quit Tracker

هدف برنامه ترک سیگار کوییت تراکر Quit Tracker کمک به افراد برای ترک سیگار با ارائه آماری مبتنی بر بهبود سلامتی است. طوری که مزایای ترک سیگار را برای بدن نشان می‌دهد. این برنامه همچنین با ارائه جوایز مجازی به کاربران با گذشت زمان، روند ترک سیگار را به صورت بازی ارائه می‌دهد. به عنوان مثال می‌توان به بلیط‌های سینما یا کفش‌های کتانی اشاره کرد که افراد می‌توانند با پولی که از ترک سیگار پس انداز کرده‌اند خریداری کنند (جالبه).

راه اندازی برنامه Quit Tracker برای ترک سیگار سریع و آسان است، تنها با پاسخ به سوالات این اپلیکیشن، برنامه ترک سیگار خود را بدست خواهید آورد. هدف این برنامه ارائه یک تجربه نشاط‌آور و انگیزشی است. هر گزینه جنبه مثبت متفاوتی از تصمیم افراد برای ترک سیگار را ارائه می‌دهد. این جنبه ها شامل پس انداز پول، بدست آوردن روزهای زندگی سالم و بهبود سلامتی است. این برنامه همچنین شامل یک بازی با کارت‌های ساده است تا در صورت هوس سیگار به افراد کمک کند تا از ابتلا به دخانیات جلوگیری کنند.

ارتقاء به نسخه پریمیوم در اپلیکیشن Quit Tracker تبلیغات را خاموش می‌کند، ویجت صفحه اصلی را اضافه می‌کند و جوایز مجازی را که افراد می‌توانند به دست آورند افزایش می‌دهد. اپلیکیشن Quit Tracker می‌تواند برای یک فرد سیگاری مفید باشد. کمک کند انگیزه بگیرد تا از شروع مجدد استعمال دخانیات جلوگیری کند.

آیکون اپلیکیشن ترک سیگار quit tracker

آیکون اپلیکیشن quit tracker

  • در حالی که برنامه خریدهای درون برنامه ای را ارائه می‌دهد، هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه ها در فروشگاه Google Play موجود نیست.
  • قیمت: کاملا رایگان به همراه تبلیغات
  • پلتفرم ها: اندروید
  • ویژگی ها: جوایز مجازی و آمار بهبود سلامت بر اثر ترک سیگار

دانلود برای اندروید

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار Quit It Lite

اپلیکیشن ترک سیگار خوب Quit It Lite؛ یک برنامه انگیزشی است که هدف آن حمایت و تشویق مردم به ترک سیگار و رهایی از سیگار است. رابط کاربری UI ساده به افراد اجازه می‌دهد تا عادات سیگار کشیدن خود و هزینه‌های هر پاکت سیگار را با مشاهده سیگارهایی که نکشیده‌اند رصد کنند و پول ناشی از ترک سیگار که پس انداز کرده‌اند را داخل برنامه وارد کنند. بخش سلامتی اپلیکیشن مزایای ترک سیگار را به همراه یک نوار درصدی فهرست می‌کند که در لحظه نشان می‌دهد که افراد چه زمانی به آن‌ها دست خواهند یافت. به عنوان مثال، نوارهای پیشرفتی وجود دارد که نشان می دهد فشار خون و ضربان نبض فرد به حالت اولیه باز می‌گردد. سایر نوارهای پیشرفت تغییرات در سطوح مونوکسید کربن و اکسیژن، کاهش خطر حمله قلبی و بهبود عملکرد ریه را پیش‌بینی می‌کنند.

افراد می‌توانند اهداف خود را به عنوان انگیزه‌ای برای ادامه راه تعریف کنند. از طرفی این افراد با دانلود اپ ترک سیگار رایگان و استفاده از آن می‌توانند هر چیزی را از خرید گوشی آیفون گرفته تا بلیت فیلم یا موسیقی برای انتخاب کنند و شمارشگر معکوس تا رسیدن به پاداش خود را مشاهده کنند.

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار quit it lite

راهنمای دانلود quit it lite

  • قیمت: رایگان
  • سازگاری: iOS و اندروید
  • ویژگی: رسیدن به اهداف و ردیابی نمودار پیشرفت در اپلیکیشن ترک دخانیات

دانلود برای اندروید

دانلود از App Store

دانلود اپلیکیشن ترک سیگار Butt Out

اپلیکیشن ترک سیگار دیگر Butt Out نام دارد. این برنامه بهترین اپلیکیشن ترک سیگار گروهی است. یک برنامه بصری جسورانه و تقویت عزم و اراده برای ترک دخانیات با گرافیک کارتونی و پالت رنگی باحال است. افراد می‌توانند تصمیم بگیرند که سیگار را به طور ناگهانی ترک کنند یا به تدریج سیگار را در یک دوره معین ترک کنند. Butt Out تمایل فرد به سیگار کشیدن را دنبال می‌کند و با استفاده از نمودار و شاخص‌های بهبود سلامتی، پیشرفت فرد را در زمان واقعی ارائه می‌دهد. این برنامه فردا را تشویق می‌کند تا عزم خود را از سر بگیرند، سیگار نکشند و تسلیم نشوند. همچنین تصاویر و نقل قول‌های انگیزشی را نمایش می‌دهد. همچنین افراد می‌توانند از ویژگی چت آنلاین برای صحبت با سایر کاربرانی که قصد ترک سیگار دارند، استفاده کنند.

دانلود ترک سیگار butt out

اسکرین شات از اپلیکیشن ترک سیگار butt out در آیفون

  • قیمت: رایگان در iOS، 2.99 دلار در اندروید
  • سازگار با: iOS و اندروید
  • ویژگی: چت های اجتماعی و نمایش معیارهای بهبود سلامت

دانلود برای اندروید

دانلود از App Store

جدول مقایسه بهترین اپلیکیشن ترک سیگار

جدول زیر به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های ترک سیگار معرفی شده در این مقاله را بررسی کنید.

نام برنامه ترک سیگار (دخانیات) سازگاری با پلتفرم امکانات قیمت پرداخت میان برنامه‌ای
QuitNow iOS و اندروید
  • چت و همراهی سایرین
  • هدف گذاری برا ترک
رایگان از 2.99 دلار
Kwit iOS و اندروید
  • نوتیفیکیشن انگیزشی
  • هدف گذاری
رایگان از 6.49 دلار
Smoke Free iOS و اندروید
  • رصد کردن اهداف ترک
  • ماموریت‌های روزانه
رایگان از 0.99 دلار
Quit Smoking with Max Kirsten iOS و اندروید
  • هیپنوتیزم برای ترک سیگار
  • هدف گذاری
6.99 دلار فقدان اطلاعات
Quit Tracker اندروید
  • جوایز مجازی
  • بررسی روند بهبود سلامتی
رایگان فقدان اطلاعات
Quit it Lite iOS و اندروید
  • ست کردن اهداف
  • بررسی و دنبال کردن روند ترک
رایگان فقدان اطلاعات
Butt Out iOS و اندروید
  • چت با دیگران
  • معیارهای سنجش سلامت
  • رایگان در iOS
  • 2.99 دلار در اندروید
فقدان اطلاعات

خلاصه و جمع بندی

توسعه دهندگان اپلیکیشن چندین برنامه مقابله با سیگار ساخته‌اند که می‌تواند به افراد سیگاری در ترک موثر سیگار کمک کند. هدف این برنامه‌ها ایجاد انگیزه در افراد از طریق آمار سلامت، تعیین هدف یا رسیدن به اهداف و پشتیبانی از این عزیزان در جامعه است. همچنین افراد می‌توانند از روش‌های دیگری مانند؛ ورزش، NRT و دارو نیز برای کمک به ترک سیگار استفاده کنند.

 

2 دیدگاه در “دانلود بهترین اپلیکیشن ترک سیگار رایگان

  1. آهو گفت:

    سلام، برای آیفون مشکلی نداشت، امّا لینک دانلود اندروید اپ سیگارها وصل میشه به سایت گوگل پلی با وی پی ان باید وارد بشیم ولی اپ استور برای آیفون اوکی بود.

    1. مهدی گفت:

      درود. ممنون که مطلب را مطالعه فرمودید. به طور کلی بدلیل عدم موجود بودن اپ های ترک سیگار به صورت رایگان در سایر سایت های ایرانی؛ دانلود رایگان از گوگل پلی را جهت سهولت دسترسی شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید