بلاگ

برند بلکین Belkin

درباره برند بلکین و محصولات آنbelkin

بلکین Belkin این برند لوازم جانبی امریکایی یک برند آمریکایی معتبر تولید کننده لوازم جانبی است. فعالیت این شرکت این برند لوازم جانبی امریکایی علاوه بر آمریکا در بازار تکنولوژی بین الملل؛ تولید لوازم جانبی است که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت محصولات خود را در کارخانه‌های فاکسکان تولید می‌کند. مجموعه کارخانه‌هایی که لوازم جانبی محصولات گوشی اپل و گوشی سامسونگ نیز در همان جا تولید می‌شوند. این محصولات در کاسکو، والمارت، بست بای و فروشگاه های مطرح بین المللی فروخته می‌شوند. همچنین، محصولات و اکسسوری های (لوازم جانبی) بلکین در فروشگاه آنالین اپل نیز عرضه می‌شوند.

شرکت برند بلکین Belkin

کالاهای شرکت بلکین از نظر کیفیت و سازگاری با نسخه های مختلف تولیدات اپل (شرکت تولید کننده گوشی iPhone)، مورد تأیید این شرکت هستند. به علاوه، همه محصولات این برند دارای گواهینامه MFi (mfi.apple.com) برای سازگاری با استانداردهای اپل هستند. همه این موارد در کنارهم، برند بلکین را به یکی از تولید کننده‌های برتر لوازم جانبی و ابزارهای ارتباطی در جهان تبدیل کرده است. محصولات بلکین به نحوی طراحی شده‌اند که بهترین حس را به مشتری (هنگام استفاده) منتقل کنند.

کیفیت محصولات بلکین به حدی خوب است که پوزیترون، نمایندگی بلکین در ایران؛ تعویض بی قید و شرط 18 ماهه را به عنوان گارانتی این لوازم جانبی وارداتی عرضه می‌کند. بنابراین دیگر کاربران نگرانی‌ای از بابت خرید این برند لوازم جانبی امریکایی در ایران ندارند.

ساختمان شرکت بلکین belkin در کالیفرنیا آمریکا

ساختمان شرکت بلکین این برند لوازم جانبی امریکایی در کالیفرنیا آمریکا

بلکین Belkin 1983 آمریکا بهترین پیشنهاد لوازم جانبی

برند این برند لوازم جانبی امریکایی همانطور که گفتیم محصولات متعددی دارد که قصد داریم در راستای معرفی بلکین و محصولاتش چند مورد از این لوازم جانبی اصل آمریکایی را به اجمال بررسی کنیم. هندزفری، شارژر وایرلس، هدفون، کابل شارژ و مبدل و پاوربانک بلکین از جمله محصولاتی هستند که در سایت خرید گوشی و لوازم جانبی آوانید وجود دارند.

بلکین لوگو

لوازم جانبی بلکین = بهترین پیشنهاد خرید آوانید

پایه شارژر وایرلس رومیزی Belkin

پایه شارژر وایرلس این برند لوازم جانبی امریکایی در نوع (ایستاده و خوابیده) شامل پدهای شارژ، پایه های شارژ و پایه های چندگانه می شود. در واقع بلکین، در تولید پایه شارژر وایرلس؛ با کمترین رقیب به تولید و فروش باکیفیت‌ترین پایه شارژر وایرلس می‌پردازد. پدهای شارژ به شکلی طراحی شده اند که گوشی‌ها را به سادگی و در امنیت کامل شارژ کنند. پایه هــای شــارژ به نحوی ساخته شده اند که کاربر می تواند به طور همزمان از گوشی استفــاده و آن را شارژ نماید.

پایه‌های شارژ چندگانه، که به صورت شارژرهای رومیزی یا استندهای گوشی ساخته شده‌اند، به شارژ کردن همــزمان چند دستگاه کمک می‌کنند و کاربران می‌توانند دستگاه‌هایی نظیر گوشی ، ایرپادز و ساعت هوشمند را به طور همزمان شارژ کنند. مدلهای پایه شارژر وایرلس بلکین دارای گواهی MFi اپل برای تایید سازگاری کامل بلکین با محصولات اپل هستند.

پایه شارژر وایرلس belkin با جعبه

تصویر پایه شارژر وایرلس این برند لوازم جانبی امریکایی با جعبه

پاوربانک Belkin

پاوربانک بلکین در ابعاد و شکل‌های مختلفی در بازار موجود هستند. با این حال، محصولات بلکین یک تفاوت جدی با رقبا دارند زیرا این شرکت از بهترین متریال با تکنولوژی آمریکایی به تولید این محصولات می‌پردازد. از این رو ایمنی و کارایی پاوربانک این شرکت، تحت آزمون‌های کنترل کیفی مختلفی تست شده است و در عین حال طراحی مدرن و بی‌نقصی برای هر پاوربانک برند لوازم جانبی آمریکایی بلکین در نظر گرفته شده است. بسیاری از این پاوربانک‌ها، قابلیت فست شارژ همزمان چند دیوایس با در اختیار داشتن خروجی آمپر متنوع بپردازند. همچنین چند مدل از پاوربانک‌های بلکین از شارژ بی سیم بــا فناوری MagSafe پشتیبانی می‌کنند.

جعبه پاوربانک بلکین

جعبه پاوربانک بلکین

آداپتور شارژر دیواری

آداپتورهای شارژر دیواری (کله‌گی شارژر) بلکین از نوع دیواری: درباره یک توضیح ابتدایی برای این محصول باید بگوییم؛ استفاده از ترانزیستورهای باکیفیت در ساخت شارژرهای دیواری اهمیت زیادی دارد، این دستگاه‌ها باید به شکلی ساخته شوند که آسیبی برای دستگاه های مصرف کننده (نظیر گوشی، تبلت، هندزفری و ساعت هوشمند شما) ایجاد نکنند و توانایی بهینه‌سازی توان خروجی خود را داشته باشند. همچنین به تقاضای مشتریان برای قابلیت فست شارژ پاسخ هوشمندانه بدهند.

بنابراین این نوع دسته بندی از لوازم جانبی بلکین، یک برتری قابل توجه در کیفیت ساخت دارد. این که طراحی مدرن و جمع وجوری برای شارژرهای دیواری بلکین به شکلی است که شارژرها را به گزینه‌ای مطلوب برای خرید کلگی شارژر بدیل می‌کند. برخی از ویژگی‌های شارژر بلکین به طوری اجمالی: استفاده از خروجی‌های شارژ مختلف و استفاده ازفناوری‌های نظیر شارژ سریع به علاوه تکنولوژی Charge Boost، Delivery Power، PPS و GaN امکان رفع نیازهای مختلف کاربران را فراهم می‌کنند.

شارژر بلکین

جعبه شارژر بلکین

شارژر فندکی مناسب خودرو بلکین

ویژگی قابل توجه هنگام خرید شارژرهای فندکی، امکان تبدیل جریان متناوب برق خودرو به جریان مستقیم مناسب شارژ گوشی است. همواره شاهد انتقادات کاربرانی بودیم که شــارژرهــای فندکــی امکــان شــارژ سریــع و پیوسته دستگاه‌ها را ندارند و بعضا به باتری داخلی گوشی آسیب می‌زنند. حال آن که فناوری‌های انحصاری بلکین امکان شارژ سریع از تمامی خروجی‌های شارژر فندکی را فراهم کرده‌اند. این شارژرها با طراحی زیبا و با کاربردهای متنوع طراحی شده‌اند تا بتوانند نیازهای مختلف کاربران را برطرف کنند.

شارژر فندکی خودرو با کیفیت اصل و اوریجنال آمریکایی بلکین

شارژر فندکی خودرو با کیفیت اصل و اوریجنال آمریکایی بلکین

هدفون و بادز بلوتوثی آمریکایی بلکین

بلکین محصولات صوتی و تصویری متنوعی را تولید می‌کند. در حال حاضر این مجموعه، کالاهای صوتی و تصویری متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار داده است که نیازهای متنوعی را پوشش می دهند. در میان این هدفون‌ها و ایربادزهای این برند، کیفیت ویژه در دسته لوازم الکترونیک صوتی از تولیدات این شرکت، آن را به گزینه‌ای عالی برای خرید ایربادز جدید تبدیل کرده است. همچنین محصولات صوتی و تصویری این شرکت شامل مواردی نظیر انواع مبدل AUX تا کابل تبدیل HDMI به USB-C بلکین نیز هستند که در انتهای این مقاله به بررسی آن پرداخته‌ایم.

ایربادز Belkin

در زمان خرید ایربادز به چند نکته بایستی دقت کرد، که از میان این نکات، میزان حفظ شارژ، طراحی و ارگونومی و شفافیت صدای دریافتی اهمیت زیادی دارند. ایربادز بلکین به شکلی طراحی شده‌اند که به سرعت شارژ می شوند و برای بیش از ۲۰ ساعت استفاده، باتری خود را نگه می‌دارند. طراحی، رنگ‌بندی ایربادز این برند و ارگونومی سنجیده آن نیز به شکلی هستند که برای مشتریان مختلف جذابیت بالایی دارند. البته شارژ و نگهداری این ایربادزها نیز به سادگی انجام می‌شود و نسبت به تست ضربه هندزفری و پرتاب نیز مقاومت خوبی از خود نشان داده‌است.

ایربادز و ایرپاد خوب از بلکین

ایربادز و ایرپاد خوب از بلکین

هدفون و هندزفری

یکی از گزینه‌های خوب برای خرید هدفون را شرکت بلکین تولید کرده‌است. این هدفون‌ها نیازهای متنوعی از کاربران را پاسخ می‌دهد. جالب است بدانید این شرکت یک هدفون هوشمند برای کودکان به نام این برند لوازم جانبی امریکایی SoundForm Mini ساخته است تا آسیبی به شنوایی آن‌ها وارد نشود. البته که پدر و مادرها هم از راحتی در استفاده، دوام و شارژ طولانی مدت این هدفون برند آمریکایی مطمئن هستند.

هدفون های بلکین در سایزها و رنگ‌های مختلف برای مشتریان ساخته شده‌اند و به آن‌ها امکان بهره مندی از طراحی زیبا، کیفیت بالا و باتری‌های با طول عمر بالارا می‌دهند. هندزفری‌های بلکین با کیفیت صدای ستودنی، راحتی فوق العاده، ارگونومی مناسب و دوام بی‌نظیر، گزینه ای ایده آل برای مشتریان هستند. این هندزفری‌ها در نوع سیمی با جک اتصال‌های مختلف نظیر لایتنینگ، C-USB و جک ۳.۵ میلی متری در رنگ‌ها و شکل‌های متنوع ارائه شده‌اند.

هدفون بلوتوثی belkin soundform mini

هدفون بلوتوثی این برند لوازم جانبی امریکایی soundform mini

بررسی کابل و مبدل Belkin

آداپتورهای شارژر USB به مبدل و کابل‌های شارژ نیاز دارند، همچنین برای اتصال صوتی و تصویری نیز در هر موقعیتی به تبدیلی مثل کابل AUX نیاز دارید تا موسیقی یا فایل صوتی خود را از یک دستگاه در دستگاه‌های دیگر پخش کنید. آداپتورها به کاربران کمک می کنند که از یک خروجی، چند خروجی مختلف برای گوش دادن به موسیقی ،انتقال صدا و البته شارژ همزمان دستگاه استفاده کنند. مبدل‌های متنوعی همچون کابل رابط HDMI (برای تصویر) و AUX (برای صدا) چنین عملکردی دارند. انواع مدل از کابل تبدیل این برند لوازم جانبی امریکایی برای مواجهه با شرایط مختلف طراحی شده‌اند تا برای رفع نیازهای کاربران در خانه، اتومبیل و بیرون از خانه با عملکرد عالی کار کنند.

کابل شارژ بلکین

کابل شارژ بلکین

کابل شارژ Belkin

یکی از دغدغه‌های جامع مدرن کنونی؛ تهیه کابل‌های شارژ باکیفیت و با دوام اسـت. این موضوع به قدری مهم است که کابل‌های شارژ فیک و بدردنخور در بازار بسیار زیاد شده‌اند. شاید هم یک کابل شارژ ارزان هم از متروهای شهری بخاطر ضرورت خریده باشید که یا به زودی پاره می‌شوند یا اصلا شارژ نمی‌کنند! در این میان بلکین تلاش کـرده است تا تعریف باکیفیت‌تر و اصیلی از کابل شارژ را به شما نشان دهد. برای افزایش دوام و انعطاف پذیری از مواد سیلیکونی منعطف اما مقاوم و محکم در برابر آسیب استفاده شده و استحکام رشته‌ی سیم‌ها در مرکز کابل شارژ اورجینال بلکین تا چند برابر بهبود پیدا کرده است.

خرید کابل شارژ بلکین با طراحی مناسب و رنگ بندی متنوع در فروشگاه موبایل آوانید امکان پذیر است. همچنین این محصولات به شکلی طراحی شده اند که از شارژ سریع و انتقال اطلاعات پرسرعت پشتیبانی کنند و کابل ها در برابر پیچ و تاب، تغییر شکل، پارگی و شکستگی, تــا حداکثر ۸۰۰۰ بار خم شدن مقاوم هستند. این برند لوازم جانبی امریکایی در تولید کابل USB از آلومینیوم مورد استفاده از صنایع هوافضا است اما قیمت این کابل شارژ آمریکایی با گواهی MFi است.

دیدگاهتان را بنویسید