بلاگ, هوش مصنوعی

دانلود هوش مصنوعی Runway و 5 هوش مصنوعی ویدیو ساز رایگان

دانلود هوش مصنوعی runway و 5 هوش مصنوعی ویدیو ساز رایگان

چگونه با نوشتن متن به هوش مصنوعی Runway، گیف و ویدیو تولید کنیم؟ خب، پاسخ این است که به معرفی هوش مصنوعی runway می‌پردازیم. سپس لینک دانلود هر یک را در ذیل هر اپلیکیشن هوش مصنوعی ویدیو قرار خواهیم داد. ممکن است، جسته و گریخته درباره هوش مصنوعی در مجله‌ها، اخبار و سایت‌ها، مطالب مختلفی مطالعه کرده باشید. اما در این مقاله با معرفی کامل و آموزش استفاده از هوش مصنوعی، امکان دانلود و لینک مستقیم قصد داریم تا باری از دوش کاربران وب برداریم. بیشتر این مقاله به معرفی، دانلود و آموزش هوش مصنوعی ران وی اختصاص دارد .اما سایر هوش مصنوعی‌ها مثل؛ هوش مصنوعی سینتزیا Synthesia ai، دی آیدی D ID، هیجن HeyGen یا مویوو سابق!، اِل اِی آی ELAi.io و پیکتوری Pictory هم به همراه کاربرد بی نظیرشون معرفی شدند.

از حق نگذریم! از هوش مصنوعی ویدیو ساز و اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی ساخت ویدیو و عکس خیلی استفاده ها می‌شود، نظیرِ موارد ذیل؛

  • ساخت تصاویر متحرک سازی یک عکس ساده و تبدیل آن به ویدیو، گیف یا ریلز اینستاگرام.
  • تولید تصاویر خلاقانه با متن و اپلیکیشن‌هایی که با دستور صوتی.
  • تعریف یک منظره و ساخت ویدیو، گیف یا ریلز کوتاه.

در ادامه انواع AI برای ساخت ویدیو به علاوه لینک دانلود Runwayml Gen-2 درج شده است. با دانلود Runwayml؛ هوش مصنوعی ساخت ویدیو برای ویندوز، هوش مصنوعی برای اندروید و هوش مصنوعی برای انواع گوشی ایفون ios و macOS را در اختیار خواهید داشت.


دسترسی سریع به عناوین این صفحه


آموزش هوش مصنوعی ران وی RunWay

RunwayML یک اپلیکیشین حرفه‌ای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی با قابلیت استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی آنلاین یا همان تحت وب است و (مانند سایر پلتفرم‌های هوش مصنوعی) هم رایگان و هم با خرید اشتراک پلن‌های آن امکانات بیشتری دریافت می‌کنید. ران وِی در زمینه یادگیری ماشین فعالیت دارد که سایت خود را این چنین با شعار: «خلاقیت پیشرفته توسط هوش مصنوعی» معرفی کرده‌است. برای کاربرانی که از اپلت (اپلیکیشن های) و هوش مصنوعی آنلاین آن استفاده کنند.

امکاناتی نظیر جادوی هوش مصنوعی AI Magic Tools، ویرایش ویدیو، عکس و سایر موارد را قرار داده است که پیشنهاد می‌کنم؛ حتما به سایتشان بروید (یا در اپ استور گوشی آیفون خود دانلود کنید) و از امکانات فوق العاده آنلاین و آفلاین این سایت استفاده کنید. جالب است بدانید: ویدیوی زیر توسط هوش مصنوعی Gen-2 با سایت runwayml ساخته شده است. متنی یا پرامپتی که برای این هوش مصنوعی نوشتیم: «یک ربات کیوت و با نمک که نظاره گر در میان رفت آمد شهری ایستاده است.» بود. واقعا چه شاهکاری در کمتر از یک دقیقه خلق شد.

استفاده هوش مصنوعی Gen-2

استفاده از هوش مصنوعی متن به فیلم Gen-2 در ران وی مخاطبین و هنرمندان عرصه تولید محتوا را وجد آورده است. شما می‌توانید، از این هوش مصنوعی (برای تولید ویدیو کوتاه، گیف، فیلم کوتاه و ریلز اینستاگرام)، رایگان استفاده کنید. همچنین با نوشتن متن کوتاه مورد نظر ویدیو و گیف تولید و ویرایش کنید. کمپانی RunwayML فعلا این ابزار جادویی هوش مصنوعی را رایگان در اختیار کاربران قرار داده تا همه‌ی مردم جهان با نوشتن Prompt ویدیو و گیف بسازند. جالب است بدانید این کمپانی محدودیتی در استفاده از این ابزار قرار نداده است. همچنین شما با دانلود اپلیکیشن آن‌ها (ai با تکنولوژی Gen-2) می‌توانید تصاویر و ویدیو برای ریلز اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. البته این نسخه هم مانند سایر برنامه‌های هوش مصنوعی با زبان فارسی سازگار نشده است (خلاصه ممکنه تصاویر بی ربط برای دستورهای فارسی خلق کند).

با توجه به اینکه شما تا اینجای متن را با آوامگ همراه بودید برای رفع مشکل پرامپت فارسی برای هوش مصنوعی می‌توانید با دانلود اپلیکیشن Bing به قسمت ابزار و سپس به “خلق تصاویر هوش مصنوعی” بروید و تصاویر با دستور فارسی خلق کنید. البته Bing Ai هنوز ویدیو تولید نمی‌کنه! امّا مزیت آن نسبت به سایر هوش مصنوعی ها تمدید تعداد پرامپ رایگان هوش مصنوعی به صورت روزانه برای کاربران است.

البته برای استفاده از هوش مصنوعی RunwayML Ai محدودیتی فعلا لحاظ نشده و بدون محدودیت تعداد (البته محدودیت تنها در سرعت ساخت ویدیو هوش مصنوعی) می‌توانید استفاده کنید. از این رو در حال حاضر RunwayML محبوب ترین و جدیدترین هوش مصنوعی تولید محتوای ویدیویی در بین کاربران ایرانی است.

تفاوت کاربرد هوش مصنوعی Gen-2 با Gen-1

هوش مصنوعی ران وی از تکنولوژی نسل یکم یا Gen-1 برای ویرایش و حذف پس زمینه ویدیو هوش مصنوعی استفاده کرده است. علاوه بر این با توجه به ویدیوهای قبلی تولید شده و محدودیت‌های سخت افزاری و اینترنتی حال حاضر، ممکن است این ویدیوها در 4 الی چند ده ثانیه تولید شده باشند، اما هوش مصنوعی ساخت ویدیو Gen-2 و سایر هوش مصنوعی‌ها برای تولید محتواهای متن به ویدیو و عکس، درآینده بجایی خواهند رسید که بشود با آن‌ها فیلم‌های طولانی تولید کرد.

البته با کمی خلاقیت شاید بتوانید ساخت فیلم کوتاه با هوش مصنوعی را یاد بگیرید. بگذریم، بدنبایل هوش مصنوعی برای ویرایش عکس و ویدیوهای خود یا خلق ویدیو صرفا با متن بودید؟ هوش مصنوعی Gen-2 از شرکت RunwayML، از پسش بر میاد! به ویدیوی ادیت شده‌ی زیر نگاه کنید.

حال به سراغ آموزش ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی می‌رویم. در این مرحله یک فیلتر براساس یک عکس به ویدیو اضافه می‌کنیم تا ویدیوی قبلی حال و هوا و تم عکس جدید را بگیرد. البته RunwayML، ساخت ویدیو هوش مصنوعی با متن و ویرایش آن را هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

در تصویر بالا تم عروسک‌های اندرویدی به ویدیو اضافه کردیم که خیلی باحال و خفن شد. اما از این خفن تر با اضافه کردن یکی از فیلترهای پیش فرض Gen-2، این هوش مصنوعی یک تصویر باحال تو سبک جهنمی برامون تولید کرد که البته تنظیمات آن جمله‌ی بارش باران اتشین که نوشته بودیم را در نظر نگرفت!

در واقع این ویدیو با Gen-2 تولید شده و با Gen-1 ادیت و ویرایش شده تا بتونیم؛ یک تصویر نهایی و ویدیوی جذاب و خفن ساخته شده رو به شکل زیر در بیاریم. البته ویدیوی ساخته شده شماره 3 خیلی هم روان نبود!

بهترین هوش مصنوعی متن به فیلم و ریلز

خلاصه در دنیای امروزی که فناوری ویدیو و تصویر به سرعت در حال توسعه است، استفاده از هوش مصنوعی برای تولید ویدیوها از متون، یکی از موضوعات باحال و پرکاربرد است. یکی از فناوری‌هایی که در این زمینه به کار می‌رود، GPT یا Generative Pre-trained Transformer است. در این مقاله با استفاده از این فناوری به کمک یادگیری عمیق و شبکه‌های عصبی، متن را به ویدیو تبدیل کنیم. مشاهده کردیم که ربات کوچولوی دوست داشتنی ما چگونه مات و مبهوت به تصویر نگاه می‌کرد و تبدیل به یک ربات خشمگین با پس زمینه موجودات جهنمی شد!

حال، قصد داریم به معرفی چندین Gen-2 Text To Video AI دیگر بپردازیم. این فناوری‌ها با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و تکنیک‌های هوش مصنوعی، قادر به تولید ویدیوهای با کیفیت بالا از متون مختلف هستند. این لیست شامل چندین فناوری معروف و پرکاربرد در این زمینه است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

هوش مصنوعی ران وی RunWay

Runway به عنوان یکی از بهترین کمپانی‌های سازنده هوش مصنوعی ساخت ویدیو است. این ویژگی با بیش از 30 ویژگی هوش مصنوعی اختصاص داده شده به ویرایش ویدئو را جبران می‌کند و ویژگی Gen-2 جدید آن با ایجاد امکان ایجاد ویدیوهای خلاقانه از متن و/یا تصاویر، تولید ویدئوی هوش مصنوعی را متحول می‌کند.

هوش مصنوع runway

ai برای ویرایش و خلق ویدیو با نوشتن جمله و ساخت گیف! خلاق‌ترین کمپانی سازنده هوش مصنوعی ساخت ویدیو

امکانات هوش مصنوعی Runway

  • قابلیت تبدیل متن به ویدئو
  • پیشنهادات سریع خودکار
  • گزینه آپلود یک تصویر برای مرجع
  • پیش نمایش های مختلف برای انتخاب قبل از تولید یک ویدیو
  • برنامه رایگان برای آزمایش ابزار
  • نمای کلی آواتارها، زبان ها و صداها

دانلود RunwayML ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

اما، Runway.ml از تبدیل متن به ویدیو با آواتارهای واقعی هوش مصنوعی پشتیبانی نمی‌کند. علاوه بر این، این ابزار قابلیت تولید مستقیم گفتار از متن را ندارد. اما این امکان را به کاربران می دهد که با آپلود یک فایل جداگانه و متعاقبا دستکاری صدا برای همگام سازی با ویدیو، صوت را ترکیب کنند. پیوند به دانلود ران وی برای آیفون در ذیل درج شده، اما برای اندروید و کامپیوتر استفاده از ران وی تحت وب پیشنهاد می‌شود:

دانلود هوش مصنوعی ران وی برای آیفون

هوش مصنوعی Synthesia AI ویدیو ساز

Synthesia پیشروترین سازنده هوش مصنوعی ساخت ویدیو در جهان است که به شما امکان می دهد با ارائه‌ی هوش مصنوعی از متن فیلم ایجاد کنید. این مورد شامل بیش از 60 قالب ویدیویی است که می توانید از آنها شروع کنید، و می توانید بین بیش از 140 آواتار هوش مصنوعی که می توانند متن شما را به بیش از 120 زبان و لهجه صحبت کنند، یکی را انتخاب کنید. این ابزار عمدتاً برای فیلم‌های آموزشی، ویدیوهای آموزشی و ویدیوهای بازاریابی محصول استفاده می‌شود.

هوش مصنوعی متن بدهیم یه نفر حرف بزنه!

ai ای که متن بدهیم یه نفر حرف بزنه! کمپانی دیگر سازنده هوش مصنوعی ساخت ویدیو

download button

امکانات هوش مصنوعی Synthesia AI

  • 120 صدا و لهجه
  • 140 آواتار هوش مصنوعی متنوع
  • 60 قالب ویدئویی طراحی شده توسط طراحان حرفه ای
  • گزینه ایجاد یک آواتار سفارشی
  • گزینه ای برای اضافه کردن ژست های میکرو به یک آواتار (چشمک، تکان دادن سر…)
  • اسکریپت نویسی به کمک هوش مصنوعی در داخل ابزار

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی D ID

نام دیگری که هنگام بحث در مورد بهترین تولیدکننده‌های سازنده هوش مصنوعی ساخت ویدیو که ممکن است برای ایجاد ویدیو با هوش مصنوعی در نظر بگیرید، D-ID است. در حالی که همه پلتفرم‌های ذکر شده (Synthesia، Colossyan، Hour One) بر روی تولید متن به ویدئو با استفاده از آواتارهای هوش مصنوعی تمرکز دارند، D-ID همچنین به شما امکان می‌دهد از تصاویر ثابت چهره‌ها فیلم بسازید. اخیرا Creative Reality™ Studio معرفی شده است، پلتفرمی که چندین برنامه کاربردی هوش مصنوعی را ترکیب می کند.

هوش مصنوعی تولید محتوای اینستاگرامی برای معرفی

ai تولید محتوای اینستاگرامی برای معرفی! کمپانی دیگر سازنده هوش مصنوعی ساخت ویدیو

دکمه نمایشی لینک دانلود فایل

امکانات هوش مصنوعی D-ID

  • ویژگی پرتره زنده که به شما امکان می دهد از تصاویر ثابت یک ویدیوی سر صحبت دریافت کنید
  • تولید متن به تصویر هوش مصنوعی در داخل ابزار
  • تولید اسکریپت هوش مصنوعی در ابزار

هوش مصنوعی ویدیو ساز HeyGen یا Movio

HeyGen (که قبلاً با نام Movio شناخته می شد) این کمپانی دیگر سازنده هوش مصنوعی ساخت ویدیو در سال 2020 تأسیس شد و یکی دیگر از تولیدکنندگان ویدیوهای AI داغ است. برای هر کسی که می خواهد ویدیوهای جذاب و حرفه ای برای بازاریابی، فروش، آموزش و یادگیری ایجاد کند، عالی است. این برنامه به 40 زبان کار می کند، شامل بیش از 117 چهره آماده برای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی و برخی ویژگی های جالب دیگر است.

هوش مصنوعی heygen

هوش مصنوعی heygen! کمپانی دیگر سازنده هوش مصنوعی ساخت ویدیو

دکمه نمایشی لینک دانلود فایل

امکانات هوش مصنوعی HeyGen

  • 100 آواتار هوش مصنوعی
  • 36 قالب
  • 40 زبان
  • گزینه تعویض چهره در پلتفرم
  • فرمت افقی و عمودی برای ویدیوهای شما
  • ویژگی لباس مولد

از طرفی با HeyGen شما بین 100 آواتار حق انتخاب دارید. برخی از آنها بر اساس چهره‌ی افراد واقعی مدل شده‌اند و برخی دیگر کاملاً با کامپیوتر شبیه سازی و رندر گرفته شده هستند.

هوش مصنوعی ساخت ویدیو Elai.io

هوش مصنوعی ویدیوساز Elai.io یکی دیگر از پلتفرم های تبدیل متن به ویدیو است که به شما امکان می دهد از مرورگر خود با ارائه دهندگان هوش مصنوعی ویدیو بسازید. در سال 2021 تاسیس شد و یک بازیکن نسبتا جدید در این فضا است. بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به نحوه کارکرد آن و تفاوت آن با سایر تولیدکننده‌های ویدیوی هوش مصنوعی که در این مقاله ذکر شده است بیندازیم. در اینجا یک تور سریع محصول ویدیویی آورده شده است. دکمه دانلود هوش مصنوعی برای گوشی آیفون و تبلت آیپد در ذیل جهت سهولت دسترسی قرار گرفته است.

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی elai

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی elaiio

دکمه نمایشی لینک دانلود فایل

امکانات هوش مصنوعی Elai.io

  • 65 زبان مختلف
  • 25 آواتار موجود است
  • نسبت ابعاد مختلف برای ویدیوها
  • انواع مختلف آواتار
  • 25 آواتار واقع گرایانه ساخت ویدیو با هوش مصنوعی وجود دارد که می‌توانید هنگام ساخت ویدیو با Elai از بین آنها انتخاب کنید.

هوش مصنوعی Pictory ویدیو ساز رایگان

آخرین ai ویدیوساز رایگان دیگر به نام Pictory به گونه ای طراحی شده است که بدون زحمت محتوای طولانی را متراکم کند و ویدیوهای برند جذابی تولید کند. Pictory با ارائه یک پیوند به عنوان منبع ورودی، امکان تبدیل یکپارچه پست های وبلاگ، مقالات و اسناد مبتنی بر متن را به ویدیوهای جذاب می دهد.

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی پیکتوری یا pictory

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی پیکتوری یا pictory! هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

دکمه نمایشی لینک دانلود فایل

امکانات هوش مصنوعی Pictory

  • از ابعاد مختلف پشتیبانی می کند.
  • این هوش مصنوعی کتابخانه گسترده ای از قالب‌ها را برای انتخاب ارائه می‌دهد.
  • می‌تواند به صورت خودکار زیرنویس‌ها را به ویدیوها اضافه کند.

جمع بندی

در این مقاله در ابتدا یک هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو که به تازگی قابلیت جدید Gen-2 را اضافه کرده بود؛  معرفی کردیم. سپس به خلق چند ویدیو با هوش مصنوعی Gen-2 از سایت RunwayML پرداختیم و در نهایت هم برخی از این هوش مصنوعی ها که اپلیکیشن لازم برای موبایل را داشتند معرفی کردیم.

مراجع

این نوشته توسط متخصصین نرم افزاری و تیم مارکتینگ فروشگاه موبایل ما (آوانید) نوشته شده است. قسمت دوم با استناد و تحلیل نوشته‌ی 6 هوش مصنوعی عالی برای تولید محتوای ویدیویی از سایت مدیوم دات کام است. ضمنا خرید گوشی اقساطی مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام با بهترین رم و رام امکان پذیر است.

3 دیدگاه در “دانلود هوش مصنوعی Runway و 5 هوش مصنوعی ویدیو ساز رایگان

  1. سپیده گفت:

    عالیه
    هوش مصنوعی خیلی کارها را با کیفیت و با سرعت انجام میدهد.

    لطفا معرفی سایر اپلیکیشن ها و سایت ها را هم انجام بدید

    1. مهدی گفت:

      با سلام
      جهت دسترسی بهتر شما می‌توانید بررسی و دانلود و معرفی اپ ها و دانلود اپلیکیشن‌های کاربردی را مطالعه فرمایید.
      همچنین بهترین اپلیکیشن‌های ترک دخانیات اخیرا منتشر شده است که می‌توانید ملاحظه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید